Saturday 1 December 2012

TERLANJUR DENGAN ANAK BOSS

Kisah ni mmg first time aku dan dia, secara tidak sengaja.. aku berumur 20 thn ketika itu, tak la nsem sgt, dan mmg suka baca story dan tgk cerita blue, tp aku msh teruna sehingga peristiwa ini berlaku... anak bos aku ni confirm la gurl.. aku wat part time kat situ.. ada la sorang anak bos, dh berusia 30-an, tp msh bujang, mmg alim la, tudung labuh gitu.. satu hari, aku keja smpai mlm.. dlm pukul 10 lbh, bos aku suruh aku p check air cond leaking dan dia suruh anak dia yg aku pggey kak tu temankan aku.. kami pun pegi la check.. first, aku panjat atas kerusi dan wat la apa yg patot.. then kak tu minta izin utk tgk kt mana patut buat bila leaking lg.. aku turun dr kerusi.. kak pun pnjat kerusi.. disebabkan dia agak pendek, dia pun menjinjat utk tgk part ac yg leaking tu.. kerusi tu agak basah dan tiba2 kaki kak tu tergelincir dan dia terjatuh menindih aku.. aku yg tgaman menahan tgnku tepat di dadanya agar dia tidak jatuh, tp jatuh jugak.. aku dpt rasakan buah dadanya yg agak besar, secara automatiknya terus aku meramas buah dadanya.. kak agak terkejut, tp aku peluk dia rapat2.. aku dpt rasakan nafasnya naik turun.. kemudian aku menyelak baju kurung yg dipakainya, lalu menggetentel puting teteknya.. kak tu hanya diam melayan stim.. kemudian, aku cium mulutnya.. kami berpelukan sekitar 20 minit.. slps itu, aku meraba kemaluannya.. pada mulanya, kak itu menolak.. slps aku ciumnya dgn lbh rakus mcm dlm filem blue tu, kak pun lemas dalam dakapanku.. aku menarik underwearnya, dan terus menggosok lubang pepeknya.. tiba2, pepeknya banjir.. dah klimaks rupanya.. aku melondehkan kain baju kurung yg dipakainya, maka muncul dgn jelas pepek yg agak tembam itu.. aku mencoba menjilatnya seperti dlm video blue.. bolehla tahan, not bad owg putih ckp.. kemudian, aku melondehkan seluar aku plak.. kak kelihatan terkejut dan dpt menduga apa yg akan berlaku slps itu.. aku pegan tgnnya dan suruh dia mengurut btgku.. dgn perlahan dia mengurut btgku.. setelah btgku sudah menegang ke tahap maksima, aku halakan ke lubang pepek.. aku gosok2 kt lubang tu dulu, then aku jolok slow2.. biasaala, msh dara, pelan2 ar.. then aku jolok masuk sikit.. kak tu menjerit 'aduh'.. aku tarik keluar jap, dan aku jolok terus dgn kuat.. kak menjerit lg, 'aduh, sakitla'.. aku berjaya memecahkan daranya.. aku gosok2 pepeknya, ada darah keluar.. slps itu, aku pun main jolok2 tarik2 btgku laju, smpai dia klimaks lg.. then aku rasa nk tpancut, lalu aku tarik dan pancut kat luar.. best gak pgalaman ptama ini.. slps itu aku cium dia dan berbisik 'tq ye'.. dia hanya mampu menangis sbb dh terlanjur dgn aku...

No comments:

Post a Comment