Saturday 1 December 2012

KENA MAIN


peristiwa ini berlaku semasa aku masih menuntut lagi.
pada ketika itu aku baru balik dari kuliah , semasa di perhentian
bas seorang lelaki yang kacak telah menegurku dan menyatakan hasrat
nya untuk berkenalan denganku . selepas itu dia pun mempelawaku
kesebuah restoran untuk minum. tanpa aku sedari dia telah memasukkan
pil khayal kedalam minumanku selepas itu aku tidak sedar apa apa.
apabila aku tersedar sahaja aku sudah berada di atas sebuah katil
didalam sebuah bilik dalam keadaan tanpa seurat benang pun yang
membalut tubuhku . di tepi ku terdapat sebuah pita video,
pita video apa ni , rungutku sendiri. lalu aku pun memasukkan pita
video itu kedalam perakan video yang tersedia ada didalam bilek tsbt.
alangkah terperanjatnya aku apabila melihat gadis yang terbaring
yang sedang diasak oleh seorang lelaki tanpa berpakaian.
tidak!!!jerit ku sambil menutup muka. aku hanya mampu melihat
lelaki itu menguli uli buah dadaku sambil menghisap. bukan itu saja
keseluruhan badanku diratah ratah seperti meratah makanan kesukaannya
lelaki itu menyusuri badan ku menuju ke bawah permukaan perutku
dikala itu kakikuu dikuakkannya sehingga ternampak rupa sebenar cipap ku
dan dijilatnya cipapku dengan ganas dan terjojollah daging kecil
yang berwarna merah dicipapku. setelah puas menikmati cipapku
lelaki tsbt terus memegang batangnya yang sudah lama tegang .
sebelum menembusi lubang cipapku tadi aku lihat di mengorek ngorek terlebih dahulu
cipapku lalu dibenamkan batangnya yang tegang itu kedalam cipapku
aku lihat lelaki itu benar benar puas. lelaki tua itu terus menghenyak
aku tanpa belas kasihan. lelaki tsbt menurun naikkan batang yang
sudah agak lama terbenam ke dalam lubang hikmatku. sudah agak lama
serentak dengan itu lelaki itu pun mengeluarkan batangnya dan memancutkan
cecair bewarna putih diatas perutku , ketika itu aku lihat batangnya yang tegang tadi
telah mula layu terkulai tidak bermaya.
bertuah betul lelaki itu dapat rezeki free di depan mata
kata hatiku dengan perasaan sedih.

No comments:

Post a Comment