Saturday 1 December 2012

PIPAH


benda ni jd masa umur aku 16...aku ada skandal nama dier pipah...dia ni blh thn gak lah... comel,cun and ganas...benda ni jadi masa aku kat tuition...aku tuition sama dgn dier...dulu dier ex aku..then kami break..dia ni giler sex ckit...pendek citer bila mesej aku mesej blue dgn dier...aku ckp aku nk ramas tek dier...then dia setuju...so kami cdg nk bt kat tuition..kat tuition aku ni ada stu port baik punyerrrr...kawasan gelap...nk jd kan citer dia kelas start pukul 6.30...tp aku ckp kat dia dtg kul 6 bab tkt kantoi dgn sir...so dia pun dtg..kwsn ni kat toilet..toilet ni dah lama tbiar..waktu first tu aku just kiss biasa dulu...lyn dulu bg stim...then aku raba plhan plhan pegi kat tek tek dier...perhhhhhhh waktu tu aku punya pacak abis...best siot main tek perempuan ni..gebu jer...aku ramas puas2..then aku bukak baju dier...dia just pakai bar ajer...aku still ramas tek dier...aku teras puting dia tegang giler..kaw punya tegang..smbil ramas tu dia bunya aarrhhhh sdp...aku pun tk menentu lah...then baru aku mula projek...aku raba pantat dier...perrhhh basah sial....basah abis...aku surah dia bukak seluar dier..mula2 dia tk nak,aku pujuk2 last kwn bukak jugak...aku pun main lah...aku masuk jari aku...aku masuk laju2 diaer...aaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhh sdp laju lagi laju lagi,aku pun jd gian semacam r...aku main puas2....then dah lama sgt main bdiri,aku ckp kat dia cuba brg..bab aku nk jilat pantat dier...dia pun dgn segera,yer la kan kwn dah tk thn...masa dier brg tu....aku bg dier kankang then mula menjilat pantat dier...sdp lah juagak..ahhhhh...dia bunyi..dian nk aku jilat lagi...aku on jer,yer la aku pun dah tk thn sgt...jilat2 smpi puas...bila dah boring aku isap tek tek dier..isap mcm bayi baru lahir...wow...puas sgt waktu tu...then aku cuba ambil btg aku bubuh kat pantat diaer..gosok2 ckit then tolak masuk...ah bestnyer..aku msk kan separuh..bab dia ni still ada dara...aku just goyang2 ckit jer..dia kata jolok terus r..mula2 tu mmg nk,tp kalau mgndung mcm mana,tk berani aku..aku ckp ringan2 dah lah...baik la pulak..then dia kata nk kulum btg aku...ahh aku apa lg bg terus..nikmat dia aduh tk terkata...sedap nyer...memeng sdep..tmbah2 biler diar jolok lg dlm,perrrhhhhhhhhhhhh,memang lembik lutut lah..dia kata nk bt sampai aku pancut...huhuhuhu..lg lah aku gembira..dia mcm najing tk mkn beb...kulum giler2 punya...then bila aku nk qlimaks aku ckp kat dia...dia kata pancut kat tek tek die..aku pun pancut r kat tek tek dier...giler byk r keluar..aku pun tk sgka smpai byk mcm tu...dia pun jilat btg aku...hahaha..puas sial...biler dah lembik btg aku,aku pun ckp jom r blah..tgk2 jam pukul 8 tepat...perrrrrrrhhhhhhhhhhh...klas aku dah la abis kul 8...kami pakai baju cpt2 then blah...tp sebelum tu dia kata nk buat lovebite kat aku...aku on ajer...mcm tu lah citer dier...benda ni tiap kali tuition sebelum masuk kelas kami mesti puas kan diri masing2...smpai skrg kami duk buat..

No comments:

Post a Comment